صفحه اصلی     گزارش حساب مشترکان      ليست نمايندگان     تماس با ما      درباره ما

Password :

UserName :





 
  پاسخ به سئوالات شما
1- چرا ADSL منزل ما با زنگ تلفن قطع می‌شود؟

 از آنجائیکه در تکنولوژی ADSL، صدا و دیتا بصورت اشتراکی بر روی یک کانال، یعنی زوج سیم مسی انتقال داده می‌شوند، چنانچه شرایط لازم برای استفاده همزمان برقرار نباشد، می‌توانند روی یکدیگر اثر منفی بگذارند. با وجود آنکه صوت و اطلاعات در گستره طیف فرکانسی زوج سیم مسی در مکان‌های مختلفی قرار داده می‌شوند، اما این امکان وجود دارد که عملکرد آنها روی یکدیگراثر نامطلوب بگذارد. برای جلوگیری ازاین موضوع باید از مدارساده‌ای بنام Splitter استفاده شود.
قاعده براین است که برای هر ارتباط ADSL از دو Splitter استفاده می‌شود که یکی در سمت مشترک و دیگری در مرکز مخابراتی نصب می‌شود. بدیهی است اگر از این دستگاه‌ها برای گوشی‌های تلفن یا ارتباط مودم خود استفاده نکنید، سرویس شما می‌تواند دچار اختلال شود.

2- آیا در خدمات ADSL پهنای باند مشتری‌ها را برای Download محدود کرده‌اید؟

همانطور که می‌دانید، سرویس‌های ADSL بصورت اختصاصی نبوده و پهنای باند ارائه شده در این سرویس بصورت اشتراکی است. به صورتی که پهنای باند مشخصی که بر اساس استانداردهای موجود محاسبه می‌شود، برای استفاده در اختیار بیش از یک مصرف کننده بصورت مشترک قرار داده می‌شود. دراین‌صورت بدیهی است هنگامی که برخی از کاربران از سرویس استفاده نکنند، امکان بهره‌گیری از پهنای باند بیشتری برای سایرین وجود دارد.

3- آیا سرویس ADSL نوع + و +2 و ... هم ارائه می‌کنید ؟

 تجهیزات گروه شرکت‌های داتک قابلیت ارائه سرویس‌های +ADSL+ ،ADSL 2 را دارا است که در موارد مورد نیاز برای مشترک از این خدمات استفاده می‌شود.

4- چرا در برخی از مناطق مخابراتی سرویس ارائه نمی‌شود؟

 در برخی از مناطق به دلیل نبودن امکانات مخابراتی از قبیل نداشتن فضا، عدم امکان برقراری خطوط E1 برای ارتباط مرکز با شبکه شرکت و بسیاری دیگر از مسائل امکان برقراری سرویس ADSL موجود نیست. اما شرکت در تلاش است که با همکاری مخابرات شرایط لازم را برای همه مناطق فراهم کند.

5- چه مدت طول می‌کشد که پس ازعقد قرارداد اینترنت بی‌سیم یا ADSL سرویس راه‌اندازی شود؟

بطور معمول هفت روز کاری.

6- چگونه می‌شود از یک شرکت دیگر که الان ADSL داریم به سراغ شما بیاییم؟

 از اینکه چنین تصمیمی گرفتید بسیار خرسندیم. برای این منظور باید ابتدا در خواست جمع‌آوری سرویس از شرکتی که درحال حاضربا آن ارتباط ADSL دارید به مخابرات ارسال شود و خط شما به اصطلاح از طرف شرکت کنونی آزاد گردد. پس ازآن شما باید از طریق شرکت دوباره درخواست برقراری سرویس ADSL نمایید. باید توجه داشته باشید که شرکت عمومآ طی حداکثر هفت روز کاری اقدام به برقراری سرویس ADSL برای مشترکین خود می‌کند، اما ممکن است که سرویس دهنده کنونی شما در آزاد کردن خط تلفن شما تاخیر داشته باشد.

7- اصطلاح رانژه کردن خط، یعنی چه؟

برقراری ارتباط سیم مشترک با Splitter شرکت سرویس دهنده توسط شرکت مخابرات را عمل رانژه کردن می‌گویند.

8- مشخصات یا مارک مودم‌هایی که با سرویس ADSL شما سازگار باشند چیست؟

 از آنجایی که تجهیزات گروه شرکت‌های داتک منطبق با استانداردهای بین‌المللی است، انواع مودم‌های استاندارد قابلیت کارکردن با شبکه داتک تلکام را دارند.

9- آیا برای مراجعه حضوری از مشتریان مبلغی دریافت می‌گردد؟

 کاملاً بستگی به نوع مشکل دارد، اگر مشکل از طرف شرکت باشد، خیر.

10- بعد از رانژه شدن چگونه مطلع شویم که سرویس ما راه‌اندازی شده؟

 طی تماسی که از طرف شرکت با شما گرفته خواهد شد اطلاع داده می‌شود و برای نصب حضوری و تحویل سرویس شما زمانی را معین و اقدام لازم صورت می‌پذیرد

     
آدرس :خیابان ملاصدرا، کوچه 5 ، ساختمان ویونا، طبقه سوم، واحد 7
تلفن : 5-2360680 فکس : 2360686
دسترسی سریع    
اینترنت پرسرعت ADSL گزارش حساب کاربری مرکز پشتیبانی
لیست قیمت ماتریکس آماده سازی شرایط راه اندازی درباره ما
مراکز مخابراتی تحت پوشش پاسخ به سئوالات شما ارتباط با ما